>

PLEASE CLICK FOR ME!!!

You Are Only One

Lovely Together

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Click For Me KELAB JUTAWAN

Followers

I Really Want It!

Kerja
Saga FLX
Bertunang
Berkahwin
Jam Casio Sheen
Kamera Nikon D7000
Samsung Galaxy S Plus
Samsung Galaxy Tab 7.7

MuZik


Tuesday, March 1, 2011

SAYA LAHIR BULAN MAC

Entry kali nie adalah tntg "SAYA LAHIR BULAN MAC"..
macam pelik jer..ape plak pelik kn?huhu
aku anak sulong drpd 4 owg adk brdik..
lahir pada 19 Mac 1992..

Sape2 yang lahir pd bulan MAC mmg rase best gyler..
x taw la ape yg best,tp yg pnting rse cm de prbezaan...
aku ske tgok rhsia tarikh lahir n result dye adlh sprti dbwh :


Bulan Kelahiran kamu adalah pada MAC!

Berpesonaliti menarik dan menawan.

Mudah didampingi.

Sangat pemalu dan pemendam rasa.
Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.

Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran.
Suka pada kedamaian.

Sangat peka pada orang lain.
Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.

Tidak cepat marah dan sangat amanah.
Tahu membalas dan mengenang budi.
Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.
Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.
Suka berangan-angan.
Suka melancong.
Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.

Kelam kabut dalam memilih pasangan.

Suka dengan hiasan rumahtangga.
Punya bakat seni dalalm bidang muzik.

Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik.

Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan

Ha..cm mne kowg tgok?menarik tak?
hehe..tp byk yg btol dlm tu..
aku de byk memories brthday taw..
tp aku plih tajuk niey " GEMBIRA N DUKA DI KELANTAN "..

Story niey best cket..bkn nk mengaibkn cpe2 tp nk share cket story niey..
17.3.2010 g rmbongn ke KELANTAN ngn family..
mula2 g perak dlu tdo kt cne n pastu g la mne2 tah..
pastu bru la grk ke kelantan..
dlm 19.3.2010,that date of my brthday..

Aku g KELANTAN niey bkn saje2..
g cne ade hala n tujuan k..
my bf kn owg sane..fmly aku niey nk la jmpe fmly dye..
tibe uma dye,dye wt b'day prty kt uma dye..
xde la prty mne pon,just fmly aku jer..
kwn2 dye dtg last..

Dye blikn kek bday aku n aku just smbut kt uma dye jer..
best nyer mase tu..
hepy sgt2..thankz abg..
pas da maakan2,aku n my bf g la pantai kt blkng uma dye tu..
x jauh pon,dkt jerk..
indahnye waktu tu same2 ngn dye..
I LOVE U SO MUCH..

Tak smpai stgh jm dok ngn dye tp pntai tu..
mak.ayh da pnggill blek..
nk cri hmesty la plak..
my bf bwk g hmsty btol2 kt ngn NIK AZIZ nyer umah..
huhu...tp x jmpe pon..

Mghrib mse tu smpai kt hmsty..
da siap2,my bf pon nk blek da uma dye..
t'grk ak hati aku nk tkr hp..
then tukar,dye pon blek ngn mke slmber..

Godeh2 hp tu,ade plak msj2 yg wt aku skit hati..
errggghhhh!!!!sakit la hati mse niey..
ase nk mati jer..
mcj ngn btine srawak mne tah..
bkn men mnje2 g..

Aku x pat trrime waktu tu...
nangis2 aku,then aku cll dye..
mle2 dye kate kwn..
pastu kate adk angkt,then bru la dye ckp awek dye..
tp dye kate x srius pon..

A'ah la kan,caye plak aku niey..
dye try pujuk aku,luka dlm hati masih berdarah smpai skunk..
tp x pe la,niey name nye dugaan kan?
nk wat cm mne pon kn?
bnde da jd x ley nk patah blek..

Dan smpai skunk,aku tgok dye xde wt hal..
ALHAMDULILLAH...sbb aku nk niey la last dye skitkn ht aku..
pasnie xde coz kte owg pon nk tunang da bln 3..x sabar niey..
sume bln 3..hehe..

Story niey da trlebih pnjg la ek?
xpe la,yg pnting dpt luahkn sgale2nya..
my i/c num 920319-01-..

Jom kwn2 join segmen niey..
segmen niey nursyahida daud yg pnye..
huhu...tp yg lahir bln MAC jer taw??

k la dlu,pnt la nk taip..huhu..


Terima Kasih Sudi Membaca..Suka?Like..Tak Suka?Tak Kesah =)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Followerku yg setia!!!