>

PLEASE CLICK FOR ME!!!

You Are Only One

Lovely Together

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Click For Me KELAB JUTAWAN

Followers

I Really Want It!

Kerja
Saga FLX
Bertunang
Berkahwin
Jam Casio Sheen
Kamera Nikon D7000
Samsung Galaxy S Plus
Samsung Galaxy Tab 7.7

MuZik


Saturday, April 2, 2011

Hari Yg Menyakitkn!!

Ergggghhhhh!!!!lg2 mnangkn adik!!!
dlu mse aku skola,mk n ayh ckp "ko skola x pnt mne pon"..
hbs adk skola x ckp cm tu plak!!
aku pnt ngn sikap mk ayh yg x adil!!!!
adk dok relax goyang kaki,bergayot!!
aku asyk kne wt kje uma!!
ta kesah la kn!!tp aku sakit mate tgok adk aku yg BODOH tu!!!
tawla mk ayh syg dye sbb dye masih blajo!!!
alaaa....stakat mne jer!!
blajo cket,byk brgayot!!!!!
asal soh adk wt kje cket,mak ckp "jgn kco dye,dye ade kje skola!!!!
kje skola ape yg dye wt????
ape yg dye blajo kt GIATMARA uwh!!!!
xde kje la!!!!mcm la mak x taw!!!!
dye dok terperap dlm blik men hp!!!!
lg2 skunk ayah da blikan dye hp baru!!!
sakit hati aku niey!!!grm jerk tgok!!!
Mse nk mkn PIZZAsmlm...
ayah membebel kt aku dpn2 mknan n dpn owg rmai!!!!
meleleh air mata aku!!
ht x yah ckp la kn!!!sakit membara n bkn nk memberontak!!!
ayah mak bising2,aku kuo la drpd PIZZA tu...
x tahan la ht ngn tlinga niey!!!
aku tnggal smua mkanan tnpa menjamah ckit pon!!!
x pe la!!aku x heran!!bg la anak ksyngn dye yg len tu mkn!!!
hdp aku  niey hnya mnyushkn mk ayh aku!!
npe aku xcdnt x mati jer aie tu!!!!
msti mk ayh aku ske klo aku mati!!
dye xde la sush nk jge aku!!!
da la slalu kne SUMPAH!!!
sush jd anak first!!!
smua nk kne tanggung!!!!!!
smuanya aku!!!asal salah jer aku!!!
asal ape2 hal jer aku!!!!!smua aku la!!!!
aku kuo drpd PIZZA,dok kt blkng PIZZA..
dok kt tpi keta,cll tunang aku n mngadu!!!
nangis sedu2 da x tahan rasa sakit ht tahan kt dlm tmpt PIZZA td!!!
pastu,ttbe de POLIS dtg kt aku!!
ternampak plak aku yg dok tersorok kt tpi tu!!
ade la dlm 4 owg!!!
dye tnye,adk npe niey??ok ker!!!xkn aku nk g taw sbb aku mmg x oK!!!
ah,mls la!!!smpai la smua da sudah mkn!!!aku g kt keta!!
masok dlm ketangn prut yg lapo n rase kmpunan!!!
xpe la,lg tenang x mkn drpd sakit ht!!!!
mne2 mk bpk yg x pnh adil ngn ank2 tu,tlg la adil!!!
rase skit pndritaan anak2!!!adil ler dlm ape jua bntuk!!!
salam...


Terima Kasih Sudi Membaca..Suka?Like..Tak Suka?Tak Kesah =)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Followerku yg setia!!!