>

PLEASE CLICK FOR ME!!!

You Are Only One

Lovely Together

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Click For Me KELAB JUTAWAN

Followers

I Really Want It!

Kerja
Saga FLX
Bertunang
Berkahwin
Jam Casio Sheen
Kamera Nikon D7000
Samsung Galaxy S Plus
Samsung Galaxy Tab 7.7

MuZik


Sunday, June 5, 2011

ENGAGEMENT DAY

Terlupa plak nak update blog pasal engagement aku..
bzy sangat la..my engagement day pd 19.3.11..

Hari yang paling menggembirakan dalam hidup...
19 MAC 2011 is my burfday n my engagement day..
huhu...thankz pada mak andam (kak emy)..
so sweet dye makeup aku..hehe



Niey dye gambo aku selepas solek...

Rase hati berdebar2 tunggu rombongan lelaki datang...
biasalah owg bertunang..
aku siap pasang pelamin lagi utk cntik2..
nak tgok pelamin aku?
pelamin n baju wne gold gitu..
setelah sekian lame ku idamkan,akhrnya jd knyataan...



Niey dye pelamin aku..

Da tgok?cantik tak?huhu...
tiba rombongan pihak lelaki,tiba lah masanya..
bakal mak mertua aku sarung cincin d jari manis aku..
wah,so sweet that cincin...
nak tgok sarong cincin?konon malu2 kucing plak aku..



Hehehe...time sarung cincin tunang...

Selesailah sudah sarung cincin tu...
niey dye gambo2 time kteowg tunang..
agak2 kowng tgok secocok tak ek?hehe..
comelkn tunang aku tu?sbb tu aku sayang dye...




Aku sarung cincin kat dye,chewah...hahaha


Bergambar ngan family dye,tp x lengkap sowng xde daus..


Niey family sblh dye n ade gak kwn dye...


Secocok tak?eh mate tunang aku tu tgok btine mane plak?hihi


Adk sdare aku yang comey,ksayangan aku niey...huhu

Sekian dulu..banyak g benda aku nak wat..huhu


Terima Kasih Sudi Membaca..Suka?Like..Tak Suka?Tak Kesah =)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Followerku yg setia!!!