>

PLEASE CLICK FOR ME!!!

You Are Only One

Lovely Together

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Click For Me KELAB JUTAWAN

Followers

I Really Want It!

Kerja
Saga FLX
Bertunang
Berkahwin
Jam Casio Sheen
Kamera Nikon D7000
Samsung Galaxy S Plus
Samsung Galaxy Tab 7.7

MuZik


Tuesday, January 8, 2013

Barang Baby Oh Barang Baby!

Assalamualaikum...

Lama da tak post blog..
Memang malas sejak preggy niey..
Payah nak update blog time2 niey..
So,skunk la time nak update blog yg lame dtnggalkan..kikiki :)

Hihi..kate orang,penantian tu satu penyeksaan?
Memang!urhh..aku sedang menanti kelahiran anakku..
Sangat tak sabar utk melihat anakku..
Mesti dya secomel suamiku kan?kikiki

Skunk niey kandungan sudah 33 minggu..
Ade agy 7 minggu untuk aku melahirkan...
Aku dah tak sabar sgt niey..
Tiada langsong rase takut...

Bab barang baby sume da settle...
Ade yg sponser barang baby..
Semua barang keperluan baby yg bakal lahir,dah tersedia..
Terima kasih pd Cik Na sbb mnghbiskn wet dya :)

Kalau korang akan jadi sorang ibu,msti korang akn rase pe yg aku rase..
Gembira tak terkata taw tak?
Suami pon turut gmbira sbb aku bkal lhirkan zuriat dya...
Lagy2 yang akan lahir niey baby boy..hihi..

Ary niey smpai barang baby yg aku beli online..
Aku beli bedung & barut..
Comey ler kan untuk baby nanti...
Eeeee...tak sabar sangat la...hihi

Ingat nak upload pic barang baby,tp xdpt plak..
Guna hp,payah sikit kan?xpe la..
Lain kali boley upload pic manyak2.,
Betol tak korang?kikiki

Kay la,harap korang suka bca blog aku..
Hope blog aku niey tak mmbosankan..kekeke
Len kali aku update lagy kay?
Assalamualaikum....


Terima Kasih Sudi Membaca..Suka?Like..Tak Suka?Tak Kesah =)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Followerku yg setia!!!