>

PLEASE CLICK FOR ME!!!

You Are Only One

Lovely Together

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Pregnancy tickers

Click For Me KELAB JUTAWAN

Followers

I Really Want It!

Kerja
Saga FLX
Bertunang
Berkahwin
Jam Casio Sheen
Kamera Nikon D7000
Samsung Galaxy S Plus
Samsung Galaxy Tab 7.7

MuZik


Saturday, October 30, 2010

Menghitung Hari


Sekarang niey aku ngah menanti untuk dipinang oleh pihak pakwe aku,huhuhuhu...tiap2 hari pk mende niey seyh,mne taw dye tpu aku or tbe2 hati dye berubah..pernah skali dye curang kat aku,kwn ngn pmpuan sarawak...ble dpt taw,dye ckp saje2 nk kwn ngn pmpn tu n jnji xkn ulang lg...perit sgt hati aku mse dpt taw tu...dye janji akan datang rumah buln 3 taon dpn,mintak2 jd la..rase hati niey berdebar sgt niey...hari2 dye bg tw yg dye syg kt aku n xkn tngglkn aku,,hope ape yang dye bg taw tu benar n tak tipu....aku sayng dye n x ley nk lpekn dye..

Pernah gak couple dlu tp tak sebahagia waktu cm niey..pakwe aku careless sgt kt aku n pndai amek hati aku..sjk mle aku couple ngn dye,macam2 dye bg kt aku..dye baik sgt,tak lokek ngn aku n aku taw dye bley jage  aku nnti..da 3 taon ngn dye,mase rekrut pon aku yang teman dye,tp mase kwn dye lom msok PDRM lg..hari2 dye call aku n x pnh miss walau satu hari pon kcuali dye g operasi kt tmpt yg xde line tpon..sanggup tol dye contct aku hari2..dye akan lukakan diri dye sendiri kalo aku wt hal,mintak putus ngn dye n sakitkan hati dye..

Alhamdulillah dapt pkwe cm niey,cakap sekali dgr plak tu..rokok da x hisap..byk brg yang dye bg kt aku,lptop pon dye blikan...wet tiap2 buln dye bg tak kira bpe pon aku nk..aku takkan tinggalkan dye n aku niey bkn nk dye smate2 coz wet dye,p sbnrnye sbb sayang..aku xnk dye cakap aku niey pisau cukur n kaki kikis...kdg2 klo dye xde wet pon aku tlg gak,msing2 sayang so xkn nk berkira sgt...pndainye dye jaga hubungan kami smpai la skunk niey..xpe la,aku harap dye mmg JODOH aku..amin...........


Terima Kasih Sudi Membaca..Suka?Like..Tak Suka?Tak Kesah =)

1 comment:

  1. amin2 ~ semoga kau kekal dia.. dan harap dia akan kekal untuk kau selamanya tanpa kau terpaksa menghadapi dugaan yang berat.. semoga berbahagia dengan dia ~

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Followerku yg setia!!!